Sfeerfoto`s (weer) toevoegen....

Zo begin Augustus zit ik stiekum al een beetje te mijmeren over de herfst. Wat ga ik doen, welke materialen moet ik hebben voor mijn kransen en zo zit ik al helemaal in de herfst-stemming. Niet dat ik dat wil hoor, maar de zomer doet daar vandaag en morgen even aan mee.  Door het herfstgevoel zat ik ook even op deze blog te kijken , zie ik tot mijn grote schik dat deze blog (ook al) niet de foto`s bevatten die bij de blogjes horen. Daar ga ik vandaag maar eens verandering in brengen. Met twee dagen herfst in de lucht deze zomer gebruik ik de uren dan maar om het ook on-line weer rust in de tent te brengen :-)  Hopelijk volgt de zomer mijn voorbeeld om het in de lucht ook weer rustig te krijgen en mogen we nog van wat heerlijke zomerse dagen mét warme avonden genieten.

Veel kijkplezier :-)